2010. március 26., péntek

p(r)énteki szösszenet

Lementem a boltba.

Kedvesen megveregettem a kolléganőm hátát.

Ijedtében lesodorta a piramis állványról a könyvek egy részét.

Egyszerre tört ki belőlünk a röhögés.

- Ne tessék megzavarni! - szólt

Vissza fordulok.

- Hát, létezik az a kor, mikor már csak nőket tud az ember megzavarni...

A fiatal pár (álnéven: vevők) csak döbbenten bámul.

Nem tudják még, hogy ez korántsem vicc.

Mert tényleg.

Amúgy még a mosdóban is röhögök.

Ja, addig jó, amíg röhög ott az ember ;-)

3 megjegyzés:

  1. Az a mondás járja, aki pénteken nevet vasárnap sírni fog.:) Remélem tényleg csak mondás. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is ismerem ezt a mondást, de, hát mi nem nevettünk ;-) az eset súlyosabb volt.

    VálaszTörlés
  3. Én is nevettem, mert eszembe jutott egy régebbi írásod a WC használatáról:)))))

    VálaszTörlés